اخبار

آرنولد کلاسیک 2024 و هادی چوپان؛ یک احتمال جذاب از حضور گرگ پارسی در آرنولد کلاسیک

هنی رامبد در یکی از آخرین پادکست های خودش مدعی شد، که احتمال حضور هادی چوپان در مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 را بررسی میکند.

از سال 2019 و حضور در مسترالمپیا هادی چوپان در هیچ رقابت دیگری شرکت نکرده است و این یکی از انتقاداتی هست که جامعه بدنسازی به او وارد می‌کنند. در مسترالمپیا امسال با وجود بدن آماده گرگ پارسی، در رقابت با درک لانسفورد به مقام دومی رسید. که البته بسیاری از کارشناسان حق هادی چوپان را مقام اولی می‌دانستند.

هنی رامبد؛ در حال بررسی حضور احتمالی در آرنولد کلاسیک با هادی چوپان هستیم!؟

هنی رامبد که یکی از مربیان موفق و با تجربه سال های اخیر بدنسازی است و تاکنون 34 بار مربی بدنسازان حاضر در مسترالمپیا بوده است. مدعی شد در روزهای آتی برای تماشای مسابقاب دبی ماسل شو، به دبی خواهد رفت و در آنجا با هادی چوپان که اکنون در دبی است و در کنار خانواده خودش حضور دارد دیداری خواهد داشت و جوانب حضور در یک رقابت را با هم بررسی خواهند کرد.

هنی رامبد در این باره گفت؛

می‌دونم تو سال جدید اتفاقای جالبی رخ میده. قراره هادی رو چند روز دیگه تو دبی ببینم و در مورد سال بعد تصمیم بگیریم. به طور مشخص قراره در مورد شوهای دیگه صحبت کنیم که ممکنه شرکت کنه. قراره در این مورد صحبت کنیم که آیا تا المپیا قراره بیرون بشینه یا ممکنه تو یه شو مثل آرنولد کلاسیک شرکت کنه. این ها مواردیه که هفته بعد باید با هادی در موردشون صحبت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا