اخبار

آپدیت بدنی بهروز تابانی + واکنش رسانه ها و بدنسازهای مشهور

بهروز تابانی در آپدیت بدنی اخیر خود با وزن 128 کیلوگرم مشاهده شده است.

بهروز تابانی یکی از جذاب ترین نام‌ها در دسته اوپن است و مخاطبان بدنسازی حال در انتظار حضور او در مسابقه امپرو کلاسیک اسپانیا در اواخر خرداد هستند.

بهروز تابانی در دو سال گذشته به دلیل عدم صدور ویزا موفق به حضور در مستر المپیا نشده با این حال این بار شرایط برای وی تا حدودی تغییر کرده و صدور ویزای اروپا و شرکت در دو رقابت اروپایی در ماه‌های آینده، کمک بزرگی برای وی در راستای دریافت ویزای آمریکا خواهد بود.

واکنش ها به آپدیت بدنی بهروز تابانی

ساعاتی بعد از انتشار این ویدئو، کانال یوتیوبی فازی فیتنس آپدیت به آپدیت بدنی روز گذشته بهروز تابانی واکنش نشان داد. فازی فیتنس ضمن مرور برنامه مسابقاتی بهروز تابانی و بررسی شرایط بدنی این بدنساز ایرانی، او را مدعی جدی قهرمانی در دو رقابت متوالی امپرو کلاسیک و فلکس ویکند نامیده است. این کانال یوتیوبی همچنین مدعی شده که بهروز از ژنتیک ناب ایرانی بهره‌مند است و برای رسیدن به کات عالی نیاز به زمان زیادی ندارد، موضوعی که به او این اجازه را می‌دهد تا در آف سیزن فشار بیشتری به خود وارد کند.

این رسانه بدنسازی همچنین بهروز تابانی را در میان بدنسازانی قرار داده که با در اختیار داشتن قامتی بلند، از کمر باریک نیز بهره‌مند هستند. فازی فیتنس همچنین مدعی شده بهروز تابانی یکی از کات ترین بدنسازان دسته اوپن است و کاندیشنینگ وی در رومانی را به مراتب بهتر از سامسون داودا نامیده است.

بهروز تابانی و لحظه شماری برای استیج اسپانیا

در ویدئوی آپدیت بدنی جدید بهروز تابانی، میلوس سارسف تاکید داشته که این بدنساز ایرانی به وزن 280 پوند (128 کیلوگرم) رسیده است. بهروز تابانی پیش از این حداکثر وزنی 130 کیلوگرم را تجربه کرده، هر چند او از آن دسته بدنسازان نیست که با تکیه بر حجم زیاد به دنبال برتری در مسابقات باشد.

برای دستیابی به موفقیت در سطح عالی، بهروز تابانی تقریبا همه چیز در اختیار دارد. این بدنساز ایرانی در نمای جلو و بالاتنه عالی است و در نمای پشت نیز یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شود. عضلات پشت او هم جزئیات زیادی دارند و هم از نظر ضخامت عالی محسوب می‌شوند. او با قامتی نسبتا بلند در مقایسه با اغلب بدنسازان دسته اوپن، کاندیشنینگی جذاب دارد و این مزیت عالی حتی در آف سیزن نیز همراه اوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا