اخبار

جنجال در حد مسترالمپیا | رقابت جنجالی فیل هیث و کای گرین در مستر المپیا

فیل هیث قهرمان افسانه‌ای مستر المپیا در گفت‌وگو با بردلی مارتین درباره رقابت جنجالی خود با کای گرین در مستر المپیا صحبت کرده است.

فیل هیث : بله این جنجال کاملا واقعی بود

در بخشی از این گفت‌وگو، بردلی مارتین در این باره صحبت کرده که در میان مخاطبان بدنسازی این حس کاملا وجود داشته که فیل هیث و کای گرین واقعا از یکدیگر خوش‌شان نمی‌آمده و در واقع مشکلات بین این دو کاملا واقعی بوده است. فیل هیث در این باره گفته:

این واقعیت داشت. من فکر می‌کنم به خاطر اینکه بیشتر این طرفدارامون بودن که بهش واقعیت می‌دادن. می‌دونی، مثل بودن در دبیرستانه. یکی در موردت مزخرف میگه، در مورد تو یا من. و حالا در زمان نهار به هم (چپ) نگاه می‌کنیم و ساعت سه و ربع، بعد از مدرسه و تو پارکینگ آماده دعوا میشیم و نمی‌دونیم دلیلش چیه. من با کای همچین حسی داشتم اما همچنین می‌دونستم که من سر راهش ایستاده بودم و من مجبور بودم اضطراب و عصبانیت یکی (کای) رو قبول کنم. نسبت به کسی (خودم) که اون می‌گفت تنها حروم‌زاده‌ایه که باید شکستش بدم تا بهترین باشم. بهترین تو دنیا تو یه چیزی (بدنسازی)

بردلی در ادامه از فیل هیث در این باره پرسید که آیا کای گرین پتانسیل قهرمانی در مستر المپیا را داشته و فیل هیث در پاسخ گفت:

مصاحبه فیل هیث درباره جنال او با کای گرین در مسترالمپیا

اون می‌تونست تو سال 2014 من رو شکست بده اگه اون دعوا رو راه نمی‌نداخت. فکر می‌کنم اون روز جمعه (پیش داوری) می‌تونست چند امتیاز کسب کنه، جایی که می‌شد با امتیاز برابر به روز شنبه (فینال) بریم. چون من کاملا آماده نبودم و البته اون هم همین طور چون این یه نمایش دو روزه است. شما جمعه پیش داوری و شنبه فینال رو داری. من همیشه در فینال بهتر ظاهر می‌شدم ولی اون جمعه من حس می‌کردم کای پیداش میشه و یه کار احمقانه انجام میده.

فیل هیث در ادامه مدعی شده:

چون ما قبلش کنفرانس مطبوعاتی رو داشتم و من بهش سه فکت (دلیل بردم) رو دادم و همه این موارد. من درجا دونستم که ما احتمالا وارد (تنش) خواهیم شد و شدیم و این باعث شد بدن ما کاملا محو (فلت) بشه. این خیلی بد بود. یادمه که بهش نگاه می‌کردم و این جوری بودم که لعنتی، اون افتضاح به نظر می‌رسه و خب اون اگه این جوری بد به نظر میاد پس حتما منم بدم. این باعث شد که روز جمعه مقایسه‌ای بین ما نشه. بنابراین من میگم تنها شانسی که او داشت، همان سال بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا