اخبار

آمادگی هادی چوپان برای پس گرفتن قهرمانی مسترالمپیا | کریس استو: او یک سال منتظر اراجیف نماند!

کریس استو مربی صاحب نام دنیای بدنسازی به قهرمانی‌های اخیر هادی چوپان در دو استیج آرنولد کلاسیک واکنش نشان داده است.

کریس استو مربی نامدار دنیای بدنسازی در پادکست هفتگی خود با دیو پالومبو، Heavy Muscle Radio، که از بستر یوتیوبی Rx Muscle و به طور زنده پخش می‌شود درباره دو پیروزی متوالی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک اوهایو و آرنولد کلاسیک انگلیس صحبت کرده است. استو معتقد است که هادی چوپان تصمیم درستی برای حضور در این دو رقابت گرفته و پیشتر نیز مدعی شده بود که عدم حضور در این مسابقات برای او ریسک محسوب می‌شده است.

استو در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شده:

مدعیان مستر المپیا با پیشرفت به این رقابت برمی‌گردن و مستر المپیا 2024 قراره یک شوی باورنکردنی باشه. هادی چوپان هم در بلند مدت کاملا موفق بوده و نشون داده که تو یه مسیر خوب، به دنبال انتقامه. او در سال‌های اخیر همواره (به قهرمانان) نزدیک بود و بعد از تلاش، تلاش و تلاش به قهرمانی رسید که این خودش یه ماجرای خیلی خوبه.

همچنین بخوانید: عکس| ذوق هادی چوپان با دیدن سردیس خود، مجسمه هادی چوپان ساخته شد

او در ادمه گفته:

او به قهرمانی رسید، سال بعد قهرمانی رو از دست داد و حالا دوباره برگشته و نه فقط آرنولد کلاسیک اوهایو، بلکه آرنولد کلاسیک انگلیس رو هم برده. دو برد متوالی و پشت سر هم. هادی کاندیشنین رو بالا برد، به نظرم دو هفته پیش (اوهایو) عالی بود. ازش آتش می‌بارید. بهترین پکیج بدنی تاریخ هادی چوپان بود.

قهرمانی هادی چوپان در دو آرنولد کلاسیک امسال

دیو پالومبو در پاسخ به کریس استو مدعی شد که کار برای درک لانسفورد دشوارتر از قبل خواهد بود و او برای تکرار قهرمانی نیاز به پیشرفت زیادی خواهد داشت. اشاره پالومبو به کاندیشنینگ درک لانسفورد در عضلات جلو است و در واقع او معتقد است که با سطح بالایی از کاندیشنینگ که هادی چوپان در اوهایو ارائه داد، درک لانسفورد کار بسیار دشواری برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا 2024 در پیش خواهد داشت.

همچنین بخوانید: هادی چوپان در مسابقات آرنولد کلاسیک چند میلیارد جایزه گرفت؟رقم باورنکردنی!

کریس استو در پاسخ به وی گفت:

هادی چوپان واقعا خطرناکه. من با دیدن این نسخه از هادی این طور متوجه شدم که اون واقعا به دنبال برگشتنه. اون شبیه کسایی بود که واقعا می‌خوان برگردن. به سختی تلاش می‌کنه و عملا گفته که فکر نکنید یه سال منتظر می‌مونم تا اراجیفی  و شایعاتی مثل اینکه «ببینید،؛ این می‌تونه ببره، هادی ممکنه سوم بشه و …» رو بشنوم. هادی چوپان انگیزه زیادی داره و می‌خواد خودش رو بعد از شکست اثبات کنه. حالا با این بردها اون انگیزه بیشتری داره تا به مردم نشون بده که می‌تونه حتی بهتر هم باشه.

نظرات 2

  1. سلام هادی نبایدمغرور بشه و باید خیلی بیشتر رو عضلات پشتش کار کنه حیفه این فرصت را از دست بدهد پست بازو خاش هم گردتربشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا