اخبار

میلوس سارسف و مشکل کاندیشنینگ؟ بهروز را ندیده اید! /  جی کاتلر : بهروز تابانی دیوانه کننده است

جی کاتلر چهره افسانه‌ای دنیای بدنسازی به تمجید از بهروز تابانی پرداخته است.

بهروز تابانی بدنساز شایسته ایرانی بعد از توقف پشت سد ویزای آمریکا در دو سال گذشته، حالا برای فصل جدید آماده می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، قصد حضور در سه رقابت بدنسازی در ماه‌های آتی را خواهد داشت.

جی کاتلر : شما هنوز بهروز تابانی را ندیده‌اید!

در بخشی از این پادکست، بحث رژیم غذایی بدنسازان مطرح شد و جی کاتلر این سؤال را مطرح کرد که آیا هادی چوپان از رژیم غذایی خاصی استفاده می‌کند یا خیر. بلافاصله بحث بهروز تابانی مطرح شد و جی کاتلر درباره رژیم غذایی او از میلوس پرسید و این مربی صرب تبار نیز در پاسخ گفت:

اون از همه چیز استفاده می‌کنه. تخم مرغ، گوشت قرمز، مرغ، ماهی و به طور تناوبی، مرغ و ماهی عوض میشن. 

جی کاتلر در ادامه گفت:

واقعا ناامید میشم وقتی مردم فکر می‌کنن تو کسی هستی که نمی‌تونه بدنسازا رو به کاندیشن برسونه.  به خصوص وقتی که اونا بهروز تابانی رو به اندازه کافی ندیدن. 

همچنین ببینید: گام مهم بهروز تابانی برای دریافت ویزای آمریکا؛ دریافت ویزای شینگن هرکول ایرانی

مت دنیلز نیز به این موضوع اشاره کرد که بهروز تابانی تا حدودی شبیه به هادی چوپان است و میلوس سارسف نیز تاکید کرد که او کاندینشنیگی مانند هادی چوپان دارد. جی کاتلر در ادامه پرسید که بهروز تابانی چه زمانی رقابت خواهد کرد و میلوس در پاسخ گفت:

ویزای بهروز تابانی صادر شده و او در نمایشگاه فیبوی آلمان حضور خواهد داشت. بهروز برای مسابقات اسپانیا و ایتالیا هم دعوت شده و قرار شده در دبی هم رقابت کنه. بنابراین واسه سه تا مسابقه آماده میشه. 

در ادامه این گفت‌وگو، جی کاتلر این سؤال را مطرح کرد که آیا این نگرانی وجود دارد که بهروز تابانی موفق به کسب جواز مستر المپیا 2024 نشود و میلوس سارسف اشاره کرد که هیچ وقت مشخص نیست که کدام بدنسازان در مسابقات حضور خواهند داشت. این پاسخ میلوس با این سؤال از جی کاتلر همراه شد:

می خوام یه سؤال ساده ازتون بپرسم. اگه بهروز تابانی در مستر المپیا 2023 حضور داشت به 10 نفر برتر می‌رسید؟

میلوس و مت هر دو به این سؤال جواب مثبت قاطعانه دادند و جی کاتلر نیز با تایید این موضوع، تلویحا اشاره کرد که بهروز تابانی مشکلی برای دریافت جواز مستر المپیا 2024 نخواهد داشت تاکید کرد که تحت تاثیر پکیج بدنی بهروز تابانی قرار گرفته است.

میلوس سارسف در پایان این بخش از صحبت‌ها گفت:

من همیشه واقع گرا بودم. بهروز پسر ایرانی منه. من عاشقشم. خدا می‌دونه با یه خورده حجم بیشتر و چهار سر ران حجیم‌تر قراره چطور بشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا