اخبار

تاج گذاری هادی چوپان در آرنولد کلاسیک: چوپان و بازهم تاریخ سازی

هادی چوپان با یک پکیج عالی و نمایشی خیره کننده برای اولین بار قهرمان دسته اوپن آرنولد کلاسیک آمریکا شد.

هادی چوپان که 24 ساعت قبل با تعریف و تمجید کارشناسان بزرگ بدنسازی جهان بدن آماده خود را روی استیج برده بود و حتی آرنولد را هم به وجد آورده بود، در فینال هم با همان آمادگی بالای خود به رقابت ادامه داد.

جالب اینکه آرنولد باز هم در زمان فیگور انفرادی چوپان کنار استیج انتظار او را می‌کشید و با همان سبک خاص خود به صورت سلفی گوشی‌اش را در دست داشت و بازهم از این “هیولای باورنکردنی” به گفته خودش فیلم گرفت. 

با وجود حضور سامسون داوودا، که آمادگی بدنی خود را بالا آورده بود اما بازهم جز قهرمانی انتظاری از هادی چوپان نمی‌رفت. و بامداد یکشنبه شب حوالی ساعت 6 صبح زمان اعلام نتایج فرا رسید و مجری کاربلد و مشهور مسترالمپیا در حضور آرنولد شوارتزنگر نام هادی چوپان را به عنوان قهرمان دسته اوپن آرنولد کلاسیک اوهایو اعلام کرد.

هادی چوپان و آرنولد شوارتزنگر

همچنین ببینید: گزارش زنده نتایج آرنولد کلاسیک 2024

قهرمانی هادی چوپان در آرنولدکلاسیک آمریکا برای اولین‌بار در تاریخ به عنوان یک بدنساز ایرانی رخ داد و گرگ ایرانی جایزه خود را از دستان آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد، اتفاقی که شاید رویای کودکی این بدنساز شیرازی بود. 

بعد از هادی چوپان که عنوان قهرمانی دسته اوپن آرنولدکلاسیک آمریکا را از آن خود کرد، سامسون داوودا به عنوان نایب قهرمانی رسید. البته این بدنساز نیجریه‌ای جایزه بهترین فیگوریست مسابقات را از آن خود کرد و 10 هزار دلار به جیب زد. رافائل براندو هم به عنوان سومی این رویداد دست یافت. 

هادی چوپان هم بعد از جایزه 400 هزار دلاری که بعد از قهرمانی در مسترالمپیای 2022 دریافت کرده بود، حالا بالاترین جایزه دوران حرفه‌ای خود را دریافت کرد و موفق به کسب جایزه 300 هزار دلاری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا