اخبار

جایزه 7 میلیاردی در انتظار هادی چوپان در آرنولد کلاسیک بریتانیا !

پس از شایعه و حرف های زیاد درباره حضور هادی چوپان در آرنولد کلاسیک، دقایقی قبل با انتشار اسامی شرکت کننده در این رقابت‌ها، مشخص شده که نایب قهرمان مسترالمپیا 2023 در این رقابت ها شرکت می‌کند.

آرنولد کلاسیک بریتانیا پس از وقفه یک ساله برگزار خواهد شد و فرد برنده صاحب جایزه 150 هزار دلاری این مسابقات خواهد شد. این مسابقه سال گذشته برگزار نشد و بعد از تغییراتی که در تابستان سال جاری در سازمان برگزار کننده این مسابقات صورت گرفت، بار دیگر شاهد برگزاری این رویداد هیجان‌انگیز خواهیم بود.

رقیب های هادی چوپان در دسته اوپن آرنولد کلاسیک 2024

در لیست دسته اوپن آرنولد کلاسیک بریتانیا 2024، 9 بدنساز قرار گرفته‌اند، 9 بدنسازی که دو هفته بعد از آرنولد کلاسیک اوهایو، در این رقابت مجددا حضور خواهند داشت. با توجه به حضور بدون مشکل هادی چوپان در انگلیس در ماه‌های گذشته، مشکل خاصی برای حضور در این استیج نخواهد داشت و برخلاف لیست آرنولد کلاسیک اوهایو 2024 که نام وی به طور مشروط در آن درج شده، در لیست آرنولد کلاسیک بریتانیا 2024 نام وی بدون هیچ قید و شرطی ثبت شده است.

مهم‌ترین رقیب هادی چوپان در این رقابت، سامسون داودا خواهد بود. نفر سوم مستر المپیا 2023 و مدافع عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک اوهایو برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار دشواری در پیش خواهد داشت. اندرو جکد، بدنساز نیجریه‌ای‌الاصل ساکن امارات نیز دیگر بدنساز سرشناس حاضر در این رقابت خواهد بود.

جیمز هالینگزهد دیگر بدنساز شناخته اهل انگلیس که بعد از مستر المپیا 2022 در رقابت دیگری حضور نداشته نیز در این رقابت شرکت خواهد کرد. آکیم ویلیامز نیز دیگر بدنساز حاضر در لیست آرنولد کلاسیک بریتانیا 2024 است.

روبیل ماسکرا بدنساز کلمبیایی که در دنیای بدنسازی با نام نکزیلا نیز شناخته می‌شود و در سال 2023 سومی در استیج پراگ پرو را تجربه کرده نیز در استیج آرنولد کلاسیک بریتانیا حضور خواهد داشت. محمد شعبان بدنساز اهل مصر و آنتوان والیان بدنساز کانادایی که آخرین رقابت‌شان در مستر المپیا 2022 و شانزدهمی مشترک بوده و جان دلاروزا بدنساز کهنه‌کار اهل دومنیکن با سابقه دو نایب قهرمانی در سال 2023 (تمپا پرو و شیکاگو پرو) دیگر شرکت‌کنندگان دسته اوپن این استیج خواهند بود.

نظرات 2

  1. به دلم افتاده بره اول نمیشه ، مثل مستر المپیا ناراحت میشه استیج رو ترک می کنه ، نباید هر رقابتی فقط بخاطر پول شرکت کنه ، هادی چوپان یه چهره شناخته شده است الان ، می تونه این مبالغ رو از طریق تبلیغات در بیاره

    1. آرنولد کلاسیک آمریکا را که برنده شد. در آرنولد کلاسیک بریتانیا هم به مقام قهرمانی می‌رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا