اخبار

روزهای بلاتکلیف هرکول ایرانی | بهروز تابانی: 99 درصد از صدور ویزا ناامیدم!

بهروز تابانی بدنساز لایق ایرانی در دسته اوپن درباره آخرین وضعیت خود در مورد صدور ویزا برای حضور در مسترالمپیا 2023 صحبت کرد.

با توجه به اینکه تنها چند روز تا برگزاری مسترالمپیا 2023 فرصت باقی مانده است هنوز خبری از صدور ویزای بهروز تابانی برای حضور در مسابقات به گوش نمی‌رسد. در حای که این بدنساز سال گذشته هم به خاطر این موضوع فرصت حضور در مسترالمپیا را از دست داده بود مجددا در آستانه غیبت در این مسابقات است که با سختی بسیاری جواز حضور در آن را دریافت کرده است

ویزای بهروز تابانی در چه وضعیتی است؟

بهروز تابانی با چهره مغموم مقابل مخاطبان قرار گرفت و تاکید داشت که روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد همچین بهروز تابانی در مورد اینکه تا حالا سه بار برای صدور ویزا درخواست داده است اما در این سه با حتی با جواب منفی نیز مواجه نشده است و در هر سه اقام تنها خروجی درخواست‌ها، بلاتکلیفی در مرحله FBI چک بوده است.

همچنین بخوانید؛ رونمایی بهروز تابانی از آپدیت بدنی خود در 9 روز مانده به مسترالمپیا 2023 

بهروز تابانی در مورد اقدامات خود در مورد صدور ویزا اینچنین گفت:

سه بار برای ویزای آمریکا اقدام کردم و به سفارت آمریکا رفتم. بعد از پیگیری‌ها متوجه شدم که ویزای من در مرحله FBI چک است. پیگیر این موضوع شدم که چرا جواب نهایی نمی‌دهند. پرسیدم که مشکل از کجا است و چرا حتی درخواستم را ریجکت نمی‌کنند که جوابی نگرفتم. هفته گذشته کپی پاسپورت مرا نگه داشتند و گفتند باید صبر کنید. به من گفتند در یک هفته پاسخ خواهیم داد و امروز که شش روز از درخواست من گذشته هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام و فکر می‌کنم امسال هم از مستر المپیا جا می‌مانم

بلاتکلیفی کشنده بهروز تابانی

تابانی در ادامه بلاتکلیفی عذاب آور خود گفت:

در این مدت بلاتکلیفی مرا اذیت کرده، 18-19 سال تلاش کردم که به این نقطه برسم ولی الان، در شرایط رژیم، دو هفته دور از خانه و زندگی خودم بلاتکلیف هستم.

تاکید بهروز تابانی؛ کم کاری نکردیم

به هیچ وجه کم کاری نکردیم. در این مدت بسیاری از دوستان و هواداران پیشنهاد مسیرهای مختلف اخذ ویزا را به من داده‌اند. مطمئن باشید تمامی این راه‌ها را امتحان کرده‌ایم.

تابانی در انتهای صحبت های خود گفته:

پرواز رزرو کرده‌ایم که اگر امروز تا آخر وقت ویزا صادر شود بتوانیم فردا عازم آمریکا شویم، ولی …. در اولین فرصت دوباره برای جواز مستر المپیا اقدام می‌کنم و سعی می کنم سنجیده تر جلو بروم که این بار بتوانم این بار ویزا را بگیرم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا