اخبار

واکنش تند (مارک لوبلاینر) به اظهارات تبانی هواداران هادی چوپان

اتفاقات این دوره از مسترالمپیا برای کسانی که این مسابقات را پیگیری کردند عجیب و پر از شگفتی ها جدید بود. از حذف ورزشکاران بزرگ و سرشناس از این مسابقات در این دوره، تا صادر نشدن ویزای چند بدنساز دیگر مانند بهروز تابانی و از همه مهمتر عصبانیت و دلخوری هادی چوپان از مقام دومی و ترک استیج این مسابقات پس از اعلام نتایج و دادن مقام‌ها.

با توجه به بسیاری از کارشناسی ها و نظر کارشناسان، هادی چوپان از شانس های اصلی قهرمانی در این دوره بود و خود او هم باور داشت که ساندو را به ایران می‌آورد. اما زمانی که قهرمانی درک لانسفورد اعلام شد. هادی چوپان نتوانست این شکست را بپذیرد و صحنه را ترک کرد.

حالا با گذشت چندین روز از آن اتفاقات، مارک لوبلاینر با انتشار ویدیو در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت؛

«تلاش برای پایان دادن به مشکل هادی و درک در مستر المپیا. هر دو آن‌ها عالی به نظر می‌رسیدند و به عنوان مردی که ده‌ها مسابقه را داوری کرده باید بگویم تا وقتی که پشت میز قضاوت ننشینید، تمام حرف‌هایتان بیهوده است و حتی اگر پشت این میز بنشینید هم نظرات با کوچک‌ترین نقطه تفاوت می‌تواند متفاوت باشد. هیچ توطئه‌ای در کار نیست، کار داوران درست است.»

لوبلاینر تاکید دارد که هیچ مسئله نژادپرستانه یا سیاسی‌ای در این قضاوت دخیل نبوده و تاکید کرده است: «آن‌ها پشت میز داوری هستند، نه شما. این مزخرفات را تمام کنید. این تئوری توطئه بیهوده را تمام کنید.

نظرات 3

  1. خدایی همین عکس همه چیو نشون میده که هادی یه سرو گردن بالاتر از درک است..چرا درک نمیاد توی آرنولد کلاسیک شرکت کنه چون دستشان رو میشود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا